poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Czy możesz zmienić wersję swojego Minecraft ?

Cześc :) Kiedyś się mnie pytali : Czy możesz zmienić wersję swojego minecraft ? Np : Z 1.3 na 1.2.5 :3

 Ja grałam na serwerze 1.2.5 , lecz potem przy włączeniu kliknęłam Force Update .
I sama zadawałam sobie pytanie czy mogę zmienić wersję z 1.3 na 1.2.5

Owszem , można :) Wystarczy , że ściągniesz program Minecraft Version Changer .

Oto instrukcja :

1.Ściągasz Minecraft Version Changer .
2.Po pobraniu klikasz w to .
3. Są 3 foldery : .. , Minecraft Version Changer i Readme , klikamy Minecraft Version Changer .
4. Po kilku sekundach pokażę się takie brązowe pole i tam będą różne wersje minecrafta .
5. Klikamy dowolną wersję np : Alphe , Bete itp.
6. Potem klikamy Zmień , jest to u góry obok Serwer , Backup :)
7. Na końcu otwieramy minecraft :)

Działa i na piracie i na originale :)

Mam nadzieję , że podobala wam się instrukcja :)

Dołączam zdjęcie Minecraft Version Changer , jakbyście coś złego ściągnęli :





2 komentarze:

  1. Dziekuję :) Jak chcesz więcej będę pisać takie posty :) Zapraszam na mojego 2 bloga w-slad-wampirow.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń